Badminton overdag

• Voor iedereen vanaf 18 jaar
  • Elke woensdag in het badmintonseizoen van 14.00 u tot 16.00 u.
  • Gezellig recreatief spelen
  • Enkele malen in het seizoen samen uit eten (uiteraard alleen voor de liefhebbers, het is geen verplichting).
  • Deelname aan diverse activiteiten die door de vereniging worden georganiseerd

Op initiatief van onze ex-voorzitter en erelid Lody Huber en Piet Deckers begon BC Druten op 22 oktober 2009 met badminton voor 55 plussers. Het groepje groeide in de afgelopen jaren uit naar rond de 20 deelnemers. Elke woensdagmiddag tussen 14.00 en 16.00 worden er fanatiek mixed en dubbels gespeeld in de sporthal. Na afloop worden de resultaten in de groep geëvalueerd met koffie en soms een hapje. De groep van dames en heren van 55+ tot 80+ kent een en al gezelligheid gecombineerd met actief bewegen en spelvreugde. Een etentje met de groep hoort tot de vaste uitjes in het seizoen.

Dus dames en of heren die op woensdag tussen 14.00 u en 16.00u vrij zijn en sportief bezig willen zijn, zijn van harte welkom in de Sporthal De Heuvel aan de Heuvel.

Iedereen mag drie keer meedoen voordat je beslist of je lid wordt.

Redenen genoeg om dus eens een kijkje te komen nemen. Kom op woensdag dat we in de hal zijn gerust eens langs. Of win informatie in via of bij Piet Deckers (Ledenadministratie).