Competitie seizoen van start!

• Daar ging ie weer.. De wekker op zondagmorgen. Ontbijtje erin, spullen mee en richting de sporthal om te verzamelen. Deze zondag mochten we (mix team 1) naar Groesbeek. We speelde tegen een team die we al wat jaartjes kennen. Altijd gezellig en leuke, spannende wedstrijden.
  • Nadat we allemaal waren opgewarmd gingen de dubbels gelijk van start. De heren moesten het in 3 sets uitvechten en ging nipt naar de tegenstander. De dames waren nog niet erg wakker (ja het feest van Constant was toch wel érg gezellig). Zij verloren in 2 sets.
  • Aangezien de heren langer bezig waren mochten Kim en Esther alvast beginnen met hun enkelpartij. Kim speelde een goede wedstrijd en moest ook een beslissende 3e set spelen. Ze wist goed terug te vechten maar kwam toch een klein stukje te kort. Esther speelde haar enkel beheerst en sleepte het eerste puntje voor Druten binnen. Tussenstand 1-3.
  • Daarna waren Stefan en Ruben aan de beurt en begonnen tegelijk aan hun enkelpartij. Ook hierbij had Stefan een 3e set nodig om te laten zien dat hij toch sterker was. Een fijn voordeel voor Druten. 2e punt is binnen! Ruben speelde vlekkeloos zijn enkel en won deze in 2 sets ruim. Punt 3 ook een feit!
  • Gemengd dubbel ofwel de mix partijen sluiten we mee af. Duo Stefan en Esther en duo Ruben en Kim kwamen beide te kort en verloren helaas hun partijen. Ruben en Kim wisten er nog een spannende 3e set van te maken.
  • Eindstand 3-5. Een prima eerste competitie dag. Helaas wel zonder Stephan want hij heeft een ontsteking aan zijn oog. Beterschap!
  • Speel jij competitie bij BC Druten en vind jij het ook leuk om een kort verslagje te schrijven over jouw team na een wedstrijd? Mail deze dan naar