Word nu lid bij de junioren!

Interesse om lid te worden bij de junioren? Bij Badmintonclub Druten spelen verschillende soorten groepen senioren. Competitiespelers kunnen terecht om bij Badmintonclub Druten te badmintonnen. Als junior ben je 17 jaar of jonger. Al 18 jaar geworden, word seniorlid!

Een lidmaatschap bij de junioren

Dit zijn goede redenen om eens een keer te komen kijken op onze vereniging. Wij zijn op vrijdag vanaf 18.45 u in de sporthal voor informatie. Of via ons emailadres kun je zelf bepalen wanneer je het beste kunt komen kijken.

De trainingen zijn ingedeeld in verschillende groepen A, B en C naar leeftijd en sterkte. De training wordt verzorgt door drie trainers, de jeugdcommissie en het badminton begeleidingsteam. Er wordt veel aandacht besteed aan de jeugd. Zowel op badmintongebied, maar ook veel andere leuke activiteiten worden met de jeugd ondernomen.

Onze trainingen bestaan meestal uit een warming-up van ongeveer 15 minuten, dan 60 minuten badminton-les. Daarnaast is er 30 minuten gelegenheid tot vrij spelen begeleid door leden van het badmintonbegeleidingsteam.

Activiteiten voor de junioren

Naast het badmintonnen organiseert de jeugdcommissie ook enkele activiteiten. Het jeugdkamp wordt jaarlijks georganiseerd en is altijd een groot succes! Ook het ouder-kind toernooi is altijd leuk om te zien, maar vooral om mee te doen!