Afscheid trainer Willie Hol

afscheid Willie foto

Op dinsdagavond 2 februari hebben we afscheid genomen van onze trainer Willie Hol. Willie is trainer geweest bij onze vereniging van 2002 tot 2016. In die tijd heeft Willie training gegeven aan zowel de jeugd als de senioren. Ook stond Willie aan de wieg van de recreantengroep, door een oproep aan alle ouders van de jeugdleden. Willie heeft deze groep ook training gegeven.

Willie is altijd erg betrokken geweest  bij de vereniging en heeft zich vol toewijding ingezet om zogoed mogelijk training te geven en spelers het nodige te leren. Hij was actief bij de Technische commissie en de indeling van de competitieteams en zette zich daarnaast ook in voor de toernooischema’s en organisatie van clubkampioenschappen. Willie was vaak aanwezig bij de competitiewedstrijden op zondag en gaf aan iedereen de nodige tips om net een beter resultaat te kunnen halen.

Willie kiest er nu bewust voor om niet meer elke week de verplichting te hebben om de training teverzorgen. Wel wil hij betrokken blijven bij onze vereniging, ook al omdat zijn kinderen Karlijn en Stefan er spelen.

Willie heeft een grote verdienste gehad voor onze vereniging en daarom hebben we hem onder grote belangstelling in het zonnetje gezet en bedankt voor zijn inzet.