BC Druten in actie tijdens het Smashing-toernooi

Afgelopen zondag vond het Smashing-toernooi plaats in Wijchen, waarbij acht enthousiaste badmintonspelers van BC Druten de strijd aangingen. Ruben, Stefan, Thijs, Menno, Martijn, Mark, Lisa en Thessa hebben weer alles gegeven.

De dag begon vroeg voor de deelnemers, die om 8.30 uur in de sporthal stonden. Na een lange dag van spannende wedstrijden, vertrokken ze om 21.00 uur richting huis. Maar ondanks de vermoeidheid was het een dag vol sportiviteit en gezelligheid.

Ruben en Stefan hebben meegedaan aan de Heren Dubbel 4, en de Heren enkel 4. De rest van de spelers hebben gespeeld in zowel de heren dubbel, dames dubbel, gemengd dubbel als singel in de 6. Ruben, Martijn en Stefan hebben een aantal zware wedstrijden gespeeld maar zijn met alleen veel ervaring terug gekomen.

Menno en Thijs daarentegen, wisten zich te kwalificeren voor de finale HD6, waarbij ze helaas niet hebben gewonnen, maar toch in ieder geval de tweede plaats behaalden. Het duo Mark en Thessa wist daarnaast wel de finale van de GD6 te winnen in een pittige en zenuwslopende driesetter. Ook Lisa en Thessa lieten hun talenten zien in de DD6 en wisten uiteindelijk de tweede plaats te bereiken na een aantal mooie wedstrijden.

Het was een dag vol prestaties en inzet, waarbij de spelers tot het uiterste gingen om hun doel te bereiken. Al met al was het Smashing-toernooi een succesvol evenement voor de BC Druten spelers, en hopen we dat er volgend jaar weer zo’n mooie delegatie gaat.