Clubkampioenschappen 2019

De afgelopen 2 weken hebben de jeugdleden hard gestreden om de titel clubkampioen 2019. We hebben prachtige partijen gezien, waarbij duidelijk werd dat er dankzij het harde trainen van het afgelopen jaar grote vooruitgang is geboekt. Het was gezellig, sportief en er waren veel rode koppies te zien. Soms waren de verschillen heel klein en er zijn een groot aantal derde sets nodig geweest om de uiteindelijke uitslag vast te stellen.

Bij de A-jeugd zijn op vrijdag 29 maart uiteindelijk Britt en Mark als clubkampioen voor 2019 gehuldigd, met voor de 2eplaatsen van Kyara en Merlijn ook een mooie beker. Op de foto de trotse winnaars.

Bij de B-jeugd was het nog spannender, waardoor de prijsuitreiking nog niet heeft kunnen plaatsvinden. In de jongste categorie is na een spannende finale partij Eva clubkampioen geworden en Casper 2e. In de andere categorie moeten nog 2 partijen gespeeld worden in de winnaarspoule. Dit zal plaats vinden na ons kamp en dan zullen alle prijzen voor de B-jeugd worden uitgereikt. Uiteraard maken we daar ook nog een mooie foto van.