Clubkampioenschappen junioren

Afgelopen zondag zijn in de sporthal aan de Heuvel in Druten de clubkampioenschappen voor de jeugd gespeeld. De jeugdcommissie had de jeugdleden, zowel jongens als meisjes,  verdeeld in klassen A, B en C en zij speelden in poulewedstrijden tegen elkaar. Er waren heel mooie en spannende wedstrijden bij. Alle deelnemers konden 4, 5 of 6 partijen spelen en tussendoor konden er diverse spelletjes gespeeld worden op de mat midden in de zaal. Alle ouders, opa’s en oma’s en andere belangstellenden in de zaal leefden erg mee met de wedstrijden. De jeugdcommissie had er voor gezorgd dat er voor iedereen flesjes drinken waren en een lunch tussen de middag in de kantine. Uiteindelijk was in de C klasse bij de jongens Steijn te sterk voor Martijn. In de B/C klasse bij de meisjes was Lieke de terechte winnaar en Aniek tweede. In de B klasse bij de jongens was Gerwin de winnaar voor Giel en in de A klasse bij de meisjes won Maartje in 3 sets van Disney. Tot slot was in de A klasse bij de jongens Bjarne te sterk voor Ruben.