Druten goed vertegenwoordigd op toernooi in Gendt

Afgelopen zondag is een delegatie van BC Druten vertrokken naar Gendt om wat prijzen binnen te slepen op het BC Gendt-toernooi. Er werden die dag alleen dubbelpartijen gespeeld. Volgens de strakke planning werden de heren- en damesdubbels ’s ochtends gespeeld, ’s middags waren de gemengd dubbels aan de beurt. De zaal zat goed vol en er hing een gezellige sfeer (ook erg gelachen met o.a de leden van BC de IJssel) op én naast het veld.

Hieronder volgen de uitslagen van onze clubleden:

In categorie 6 hebben Esther en Kim een bos bloemen veroverd met een fantastische eerste plaats, bij de heren zijn Stephan en Remy samen vierde geworden en, tegen al hun eigen verwachtingen in, zijn Menno en Ruben op een nette vijfde plek beland. In de mix hebben Stephan en Esther in een spannende driesetter Remy en Kim weten te verslaan. Daarmee zijn Stephan en Esther op de derde plaats geëindigd, Remy en Kim op de vierde.

In categorie 8 zijn Thijs en Niels tweede geworden. In de mix zijn Menno en Maartje, ondanks een goede poging, als zevende geëindigd.

In categorie 9 hebben Daniela en Gerard samen gespeeld. Na een fantastisch mooie tweede plek voor Daniela in de damesdubbel 9 bleken de vele wedstrijden toch wel vermoeiend te zijn, waardoor ze helaas op de laatste plaats zijn beland. Toch mocht dat de pret niet drukken en keken ze beiden terug op een leerzame, gezellige dag.