Einde seizoen 2015-2016

Het seizoen is inmiddels weer ten einde en wat is het allemaal weer snel gegaan. Het seizoen was wederom gezellig en sportief geslaagd en hopelijk weten we dit vast te houden. We hebben als vereniging wel te maken met een terugloop van leden en dat is natuurlijk niet fijn. Laten we met zijn allen ons best doen om het zo gezellig mogelijk te maken zodat er niemand weg wil en tevens er in slagen nieuwe leden aan te trekken.

We zijn er ondanks de terugloop van leden in geslaagd om een sluitende begroting te maken voor volgend seizoen en dat is dan weer goed nieuws. We hebben tevens een aantal nieuwe bestuursleden die zich meer dan ze al deden gaan inzetten voor de vereniging. Tijdens de algemene ledenvergadering zijn zij benoemd. Ik kan niet genoeg benadrukken hoe belangrijk het is om goede vrijwilligers te hebben binnen de vereniging en dat lukt ons gelukkig nog steeds!

Voor de senioren hebben we, na het vertrek van Willie Hol, een nieuwe trainer gevonden in de persoon van Jan Schiltmans. Jan was al trainer van de jeugd en blijft dit ook doen voor de oudste groep jeugd. We zijn dus op zoek gegaan naar een andere trainer voor de overige jeugdgroepen en hebben die gevonden in de persoon van Stijn van den Heuvel. Hij heeft het afgelopen seizoen onze jongste jeugdgroep al training gegeven en wij zijn blij dat hij dit wil voortzetten. Ook de recreanten krijgen een nieuwe trainer. Bram Pruijn zal dit het komend seizoen voor zijn rekening nemen. Met deze invulling kunnen al onze leden volgend seizoen training blijven volgen op een goed niveau.

Eind van dit seizoen hebben een aantal recreanten die normaal gesproken in Druten-zuid spelen op de dinsdag met ons meegedaan. De sporthal waar zij spelen wordt verbouwd en zij blijven tot 1 januari 2017, tegen betaling, bij ons spelen. Zij doen mee met onze eigen recreanten, kunnen ook de training volgen, maar kiezen er soms ook voor met elkaar te spelen. Wij hopen dat zij zich bij ons thuis voelen en bij ons willen blijven spelen.

Volgend seizoen hebben we op dinsdag wel een half uur minder speeltijd. Dit is niet onze keuze geweest, maar is een besluit wat de beheerder van de sporthal heeft genomen. Op dinsdag beginnen we voortaan om 20.00 uur in plaats van 19.30 uur. Wij vinden het jammer dat dit is besloten en hebben dit de beheerder ook laten weten. Hij heeft ons beloofd om na een jaar te bekijken of dit zo blijft.

Afgelopen vrijdag hebben we het seizoen op feestelijke wijze afgesloten met een barbecue voor alle senioren en oudste jeugd. Dit is inmiddels traditie en deze avond is druk bezocht en was super gezellig! Rest mij nog iedereen te bedanken die een bijdrage heeft geleverd aan de activiteiten binnen de vereniging. Begin volgend seizoen organiseren we weer een vrijwilligersuitje als dank. Iedereen een fijne vakantie en tot dinsdag 30 augustus bij aanvang van het nieuwe seizoen!