Even een update van de BCDruten teams

Afgelopen week hebben de teams verschillende wedstrijden gehad. De een op woensdagavond, zaterdag en ook de zondag ochtend en middag. Via de Badminton whatsapp wensen de badmintonners elkaar succes, gaan bij elkaar kijken, moedigen elkaar aan en motiveren elkaar om de wedstrijden te winnen. Erg mooi en fijn om te zien hoe enthousiast onze leden zijn en het ook goed doen!

Hieronder zie je even een kleine update van alle teams wat zij hebben gedaan en hoe hoog zij in de ranking staan in hun eigen poule. Via deze site vind je onder het kopje Competitie de links naar hun poule van ieder team. Hier kun je alle standen vinden van de wedstrijden en zo ook de persoonlijke statistieken.

Juniorenteam 1: Verloren met 3-5 – Tussenstand: 6e plaats

Juniorenteam 2: Gewonnen met 6-2 – Tussenstand: 1e plaats

Juniorenteam 3: Verloren met 3-5 – Tussenstand: 7e plaats

Juniorenteam 4: Verloren met 0-8 – Tussenstand: 7e plaats

Juniorenteam 5: Verloren met 1-7 – Tussenstand: 6e plaats

Seniorenteam 1: Gelijkspel met 4-4 – Tussenstand: 6e plaats

Seniorenteam 2: Gelijkspel met 4-4 – Tussenstand: 2e plaats

Seniorenteam 3: Gewonnen met 6-2 – Tussenstand: 1e plaats

Seniorenteam 4: Verloren met 2-6 – Tussenstand: 4e plaats

Seniorenteam 5: Gelijkspel met 4-4 – Tussenstand: 7e plaats

Wil jij jouw gemaakte foto of geschreven stukje op de Badmintonclub Druten Facebook pagina plaatsen? Dat kan en vinden wij erg leuk! Stuur deze dan privé of plaats deze op de tijdlijn van de Badmintonclub Druten facebook pagina.