Geslaagd oliebollentoernooi, gelukkig nieuwjaar!

Het is inmiddels een traditie geworden bij BC Druten om aan het einde van het jaar een oliebollentoernooi te organiseren. Piet regelt de oliebollen en het wedstrijdschema en alle leden vanaf 16 jaar gaan met elkaar de sportieve strijd aan. Alle niveau’s door elkaar gehusseld in wedstrijdjes van telkens 7 minuten, waarbij vooral het plezier voorop staat. De saamhorigheid is groot en de sfeer is gezellig. De oliebollen zijn een welkome beloning na de wedstrijd en na weer even gerust te hebben kunnen we er weer tegen aan. Ook na afloop in de bar is het nog lang gezellig en heeft iedereen alvast kunnen voorproeven van hetgeen de jaarwisseling gaat brengen. Hopelijk geeft het nieuwe jaar 2015 weer evenveel gezellige, sportieve en saamhorige momenten als 2014.

Namens het bestuur wensen wij alle leden een mooi nieuwjaar toe!