Hey! Badminton je mee?

Nu horen we je al denken: badminton, dat is toch een campingsport? Eigenlijk is het toch wel erg jammer dat de snelste en leukste racketsport ter wereld zo bekend staat. Weten waarom? Kom dan een keer een kijkje nemen bij onze club!

Onze club, Badmintonclub Druten, is een kleine, maar erg gezellige badmintonvereniging met leden uit de hele omgeving. Echter, het man/vrouwevenwicht is op dit moment een beetje verstoord. We zijn daarom extra hard op zoek naar dames die onze teams zouden willen versterken. Beginner of ervaren, iedereen is welkom! Door onze relatief kleine trainingsgroepen is er genoeg persoonlijke aandacht voor iedereen en hangt er een gezellige, informele sfeer. Naast onze jonge fanatiekelingen (18-) die zich op de vrijdagavond in het zweet werken, hebben we de senioren en recreanten die op dinsdagavond trainen en dan ook nog een groep die op woensdagmiddag een shuttletje slaat. Zo hebben we voor ieder wat wils, ook als je liever een jaartje wacht met competitie spelen!

Maar wacht, er is meer. Naast onze reguliere trainingen hebben we onder andere af en toe een gasttraining, organiseren we elk jaar een goedbezocht open toernooi voor badmintonners uit het hele land, hebben we in december ons eigen oliebollentoernooi en hebben we een seizoensafsluitende barbecue. Ook voor de jeugd mag het aan niets ontbreken: in het voorjaar ons supergezellige en vermoeiende jeugdkamp en binnenkort, vanwege immense populariteit van het spel op kamp, houden we onze eerste echte weerwolvenavond.

Als je nu nóg niet overtuigd bent om je onmiddellijk op te geven als lid, kun je altijd eerst even rustig een kijkje nemen op onze vernieuwde website www.badmintonclubdruten.nl of onze facebookpagina, waar je onder andere informatie kunt vinden over onze trainingen en activiteiten, maar ook stiekem al kennis kunt maken met onze leden (zoek even op “Shuttelaar”). Voor vragen en overige informatie kun je altijd een mailtje sturen naar , maar het leukste is natuurlijk als je gewoon een keertje langskomt!