Invitatie toernooi jeugd

Vrijdag 13 oktober werd bij BC Druten het jaarlijkse Invitatie toernooi bij de jeugd georganiseerd. Dit toernooi betekende dat alle kinderen een vader, moeder, opa, oma, vriend of vriendin mochten uitnodigen om samen een toernooi te spelen.

Het toernooi was georganiseerd door de jeugdcommissie en stond onder leiding van Janneke, Lisa, Bram en Menno. Uiteindelijk deden maar liefst 19 koppels mee aan het toernooi.

Na de gezamenlijke warming-up werden alle koppels op eigen niveau in verschillende poules ingedeeld en konden de wedstrijden beginnen. Er waren veel spannende wedstrijden te zien en uiteindelijk zijn er na een drinkpauze drie finale wedstijden gespeeld.

In de jongste groep hebben Casper en zijn oma gewonnen van Elin en haar vader. Bij de B jeugd won Cas met Lars van David en vriend. Bij de A jeugd hebben Koen en Annika gewonnen van Bas en Anne Floor.

De winnaars hebben naast een luid applaus van Lisa een mooie prijs gekregen.

Het was een zeer gezellige en drukke avond; en een mooie afwisseling van de trainingsavonden van BC Druten.