J6 verloren, maar lekker gespeeld

Op zondag 17 november was de sporthal niet beschikbaar in verband met de intocht van Sinterklaas in Druten. Dat is natuurlijk ook heel belangrijk. De competitie wedstrijden zijn daarom een dag eerder op zaterdag middag gespeeld. Met maar liefst 7 thuis spelende teams was het gezellig druk.

Naast de ongeveer 70 spelers was er zoals altijd weer veel belangstelling van het publiek. De tijd was hard nodig om alle wedstrijden binnen de beschikbare tijd af te ronden. J6, het jongensteam bestaande uit Teun, Steijn, Martijn, Ties, Wesley was compleet en tijdig aanwezig om stipt om 14.00 uur te beginnen.

Ook de tegenstander SV Wormense uit Apeldoorn was mooi op tijd en ook zij hadden er zin in. Helaas voor Druten was SV Wormense in deze wedstrijd een maatje te groot; dat was zowel letterlijk als figuurlijk het geval. SV Wormense heeft uiteindelijk met 8-0 gewonnen, maar het waren toch mooie partijen.

J6 was soms dicht bij een wedstrijdpunt was, maar helaas trokken de Apeldoorners in beide 3-setters toch aan het langste eind. Ties wist de eerste set van zijn enkel te winnen en in de dubbel wisten Steijn en Martijn ook de eerste set naar zich toe te trekken.  Ondanks het verlies was de stemming bij J6 nog steeds prima; iedereen had lekker gespeeld en wie weet wat de return in Apeldoorn gaat brengen. Voorlopig kijken we uit naar de wedstrijd van volgende week; uit in Wijk bij Duurstede.