Jeroen Basten neemt diploma in ontvangst!

Jeroen met zijn DiplomaZondag 12 oktober 2014 kregen een groot aantal deelnemers hun verdiende badminton diploma uitgereikt tijdens de Yonex Dutch Open. Ook Jeroen Basten was hierbij aanwezig. Nadat de 40 cursisten het diploma in ontvangst hadden genomen, kwam bondscoach Rune Massing vertellen over de overeenkomsten tussen coachen van topspelers en recreanten.

10447612 516559531813069 3423805664460595135 nIn totaal namen er zaterdag en zondag 85 cursisten hun behaalde diploma in ontvangst. Jeroen Basten (BC Druten) is geslaagd voor zijn SL-2 diploma. Jeroen: ‘Onze begeleiding tijdens de cursus in Utrecht was erg goed, we kregen duidelijke uitleg en binnen de cursisten was er een sfeer van gemotiveerd leren gecombineerd met veel gezelligheid.’ Deze jongeman geeft al training aan de jeugd en senioren binnen zijn vereniging en blijft dit met zijn nieuwe ontwikkelde inzichten met veel plezier doen.

Names Badmintonclub Druten; Hartelijk gefeliciteerd met het behalen van dit diploma Jeroen! Op naar nog velen jaren training van junioren en senioren.