Jeugdkamp BC Druten als vanouds

Afgelopen weekend is de jeugd van Badmintonclub Druten weer op kamp geweest, nadat het 2 jaar lang niet kon doorgaan door Corona.

Een groep van 35 jeugdleden en begeleiders is vrijdagmiddag 8 april vol enthousiasme vertrokken naar een fantastische kamplocatie in Elsendorp. De spelcommissie had weer enorm veel tijd gestoken in de voorbereiding van alle zelf bedachte spellen voor de jeugd, variërend in de leeftijd van 8 tot 17 jaar. Het hele weekend stond in het thema “tijdreizen”.

De begeleiding wisselde regelmatig van kostuum passend bij de juiste periode. Een van de favoriete spellen was het Zweedse loopspel “de vloek van Toetanchamon”.  Ondanks dat het weer niet perfect was, hebben de meeste activiteiten buiten kunnen plaatsvinden. Een broodje knakworst bij het kampvuur heeft ervoor gezorgd dat iedereen op het eind van de dag weer warm wordt.

Op zondagmiddag is er ook weer een eind gekomen aan een vol weekend waarbij de jeugd heeft laten zien met alle leeftijden door elkaar heen actief te kunnen zijn. Iedereen kijkt terug op een geslaagd weekend en de voorbereidingen voor volgend jaar kunnen weer beginnen!