Jeugdspelers BC Druten behalen deeldiploma’s

Badmintonclub Druten heeft voor de jeugdspelers het concept van deeldiploma’s geïntroduceerd als extra motivatie om in de trainingen naar een doel te werken. In totaal zijn er 6 deeldiploma’s te behalen. Na een periode van voorbereiding in de trainingen was op vrijdag 11 februari de eerste groep aan de beurt om het examen van deeldiploma 1 te doen. Onder het toeziend oog van de trainers moesten deze jeugdspelers laten zien of ze alle 7 elementen van het deeldiploma beheersten. De jeugd werd getoetst op het kennen van de regels van het enkelspel en de beheersing van bepaalde slagen. Na een intensieve avond konden de trainers alle deelnemers aan het examen feliciteren met het behalen van hun deeldiploma 1. Als herinnering heeft iedereen een certificaat van het deeldiploma gekregen. Op naar deeldiploma 2!