Jeugdtrainer gezocht

BC Druten is op korte termijn op zoek naar een jeugdtrainer.

De jeugd van BC Druten is ingedeeld in drie groepen naar leeftijd en sterkte en speelt op vrijdagavond vanaf 18.45 uur tot 21.15 uur. In die tijd volgen zij in hun groep training en kunnen zij begeleid vrij spelen. Een deel van de jeugdleden speelt ook competitie. In totaal zijn er ongeveer 40 jeugdleden.

Uitgangspunten.

Wij zoeken een enthousiaste en gemotiveerde trainer. Ervaring en een erkend diploma zijn een pré maar wij willen ook graag beginnende trainers een kans geven ervaring op te doen. Van belang is dat de nieuwe jeugdtrainer goed aansluit bij de jeugd en dat hij/zij eraan bijdraagt dat onze jeugdleden plezier beleven aan de badmintonsport.
Daarnaast vinden wij het belangrijk dat onze jeugdleden beter worden. Wij zoeken een trainer die aandacht heeft voor techniek en die daarnaast onze jeugdspelers ook helpt zich te ontwikkelen op tactisch gebied. Wedstrijdslimheid is daarbij een kernwoord.

Combinatiefunctie mogelijk

Aangezien wij ook een trainer zoeken voor onze recreantengroep is een combinatie van de functie van jeugdtrainer en die van recreantentrainer mogelijk. Onze recreanten trainen op dinsdagavond van 21.00-22.00 uur.

Wij bieden

BC Druten is een gezellige en levendige vereniging met een grote club vrijwilligers. De jeugdcommissie organiseert door het seizoen heen verschillende activiteiten voor de jeugd, variërend van een halloween-toernooi tot een jeugdkamp waarvoor de jeugd via een sponsorloop zelf de benodigde middelen inzamelt. Te allen tijde zijn de leden van de jeugdcommissie bereid mee te denken met de trainer en ook om hand- en spandiensten te verrichten tijdens de trainingen zelf.

Naast een financiële vergoeding en reiskostenvergoeding is het bespreekbaar dat –bij gebleken geschiktheid-  BC Druten de kosten voor een eventuele trainerscursus vergoed.

Verder bieden wij de nieuwe jeugdtrainer de ruimte om mee te denken in het technisch beleid van de club.

Interesse?

Heb je interesse, neem dan contact met ons op. Wij kunnen je dan de nodige informatie geven en wellicht kun je eens op een vrijdagavond bij ons komen kijken. Neem alvast ook eens een kijkje op onze website.