Kampioenswedstrijden regio Centrum team 3

Team 3 is dit seizoen kampioen geworden in de derde klasse en mocht daarom meedoen aan de slotwedstrijden met alle kampioenen van het district. De wedstrijden werden gespeeld in Arnhem op sportcentrum Valkenhuizen. De wedstrijden begonnen al om 9.00 uur en Esther, Anne, Stijn en Olaf waren erg gemotiveerd om te winnen. Er moest natuurlijk wel gespeeld worden tegen kampioenen van andere klassen en dus was de tegenstand groot. De eerste wedstrijd werd verloren, de tegenstander was uiteindelijk te sterk. De volgende wedstrijd werd tegen een meer bekende tegenstander gespeeld, Netwerk uit Ede. Deze wedstijd ging uiteindelijk ook verloren, maar het scheelde niet veel.Daarom moest alles uit de kast gehaald worden voor de laatste poulewedstrijd. Er was nog een kleine kans dat op basis van het aantal behaalde punten de halve finale kon worden bereikt. Druten speelde gelijk, maar de tegenstander had uiteindelijk meer punten verzameld. Al met al een mooie ervaring voor dit jonge team.