Pub battle

Pub battle zorgt voor mooie opsteker

Pub battle

Op 15 mei werd er door 6 enthousiaste meiden van onze vereniging een feest georganiseerd in de Tabaksplant in Afferden. Zij organiseerden dit feest in het kader van de pub-battle, waarbij de opdracht was om een feest te organiseren van begin tot eind en een goed doel te benoemen waar een deel van de opbrengst naar toe zou gaan. Het thema van het feest was “Together” en kosten nog moeite waren gespaard om met zoveel mogelijk vrienden en bekenden samen te zijn op deze avond.

Om de sfeer te verhogen waren er een aantal Hollywoodsterren “aanwezig” en er was een dj die lekkere muziek draaide. De sfeer was heel goed, er werd volop gedanst en aan de bar was het ook een komen en gaan. Zo’n 50 gasten hebben zich de hele avond prima vermaakt.

Op 10 juli was de uitreiking van de prijzen. Wie had het leukste feest georganiseerd en wat was onze opbrengst? Een deskundige jury heeft de diverse feesten die zijn georganiseerd beoordeeld en uiteindelijk vielen wij niet in de prijzen. Wel konden wij een cheque ophalen van maar liefst € 257,- die ten goede komt aan onze vereniging! Anne, Monique, Esther, Marieke, Froukje en Brenda een geweldig initiatief met een prachtig bedrag voor onze vereniging. Heel erg bedankt hiervoor!