Sparen om te sporten

Sinds deze week kunt u bij de Albert Heijn sportzegels sparen. Het idee is heel simpel: bij elke volle kaart spaarzegels kunt u vijf keer gratis sporten bij een sportvereniging bij u in de buurt. Nu is Badmintonclub Druten één van de weinige sportclubs in de regio die hier aan meedoet en vanzelfsprekend zouden wij het heel gezellig vinden om nieuwe enthousiastelingen te verwelkomen! Jong of oud, ervaren of beginner, het maakt ons allemaal niet uit, iedereen is welkom. Verder is het ook wel handig om te vermelden dat wij vrij essentiële benodigdheden zoals een racket en een shuttle gewoon voor u te leen hebben.

Bij ons heeft u de keuze uit drie mogelijkheden om te ervaren hoe wij badminton naar een niveau hoger dan dat wat op de camping wordt gespeeld proberen te tillen. Op de vrijdagavond traint onze fanatieke jeugd, op de woensdagmiddag al onze sportieve 45+ leden en alles wat dan nog overblijft leeft zich uit op de dinsdagavond. Via de site https://ahsportactie.nl/ vindt u alle informatie die u zich maar zou kunnen wensen en kunt u zich tevens aanmelden. Als u meer wilt weten over onze club, kunt u natuurlijk altijd onze website afstruinen of een berichtje sturen op Facebook, maar de beste manier om sfeer te proeven is om u gewoon aan te melden, een keer binnen te wandelen en een shuttletje te komen slaan! De spaaractie loopt van 4 september tot en met 24 september en volle kaarten kunt u nog tot 3 december verzilveren.