Sponsorloop vrijdag 7 februari

De tijd vliegt voorbij. De eerste helft van het badmintonseizoen zit er weer op. Ook dit jaar heeft de jeugdcommissie diverse activiteiten georganiseerd of nog gepland staan. Het sinterklaasfeest, het kamp of het ouder-kind toernooi zijn doorgaans een groot succes. Om dit alles ook volgend jaar weer mogelijk te kunnen maken heeft de jeugdcommissie een sponsorloop georganiseerd om op deze manier wat extra geld te verdienen. Deze sponsorloop is op vrijdag 7 februari voor alle groepen van de jeugd.

Groep C en D beginnen met de sponsorloop om 18.30 uur.
Groep A en B beginnen met de sponsorloop om 20.00 uur.

Tijdens de sponsorloop hebben wij een spannend parcours uitgezet in de sporthal met diverse hindernissen. De bedoeling is dat iedereen probeert zo veel mogelijk rondjes over dit parcours te lopen om zo een zo groot mogelijk geldbedrag binnen te halen voor de club. Het lid dat het meeste geld voor de club ophaalt, verdient een leuke prijs.

Namens de hele badmintonclub willen wij jullie alvast bedanken voor jullie inzet. We hopen op een mooie financiële bijdrage om de activiteiten voor de jeugd mogelijk te kunnen maken.