Succesvol 10de open toernooi BC Druten

Op zondag 16 februari is voor de 10de keer het jaarlijkse BC Druten open toernooi gespeeld. Het was een lange, maar geweldige dag in de sporthal. Maar liefst 70 spelers in alle leeftijden (van 15 tot 60 jaar) van 21 verschillende verenigingen hebben meer dan 120 wedstrijden gespeeld. Er is hard gestreden om de winst; in 35% van de wedstrijden was een derde set nodig om te bepalen wie de sterkste speler was. Met 20 spelers van onze eigen vereniging was BC Druten sterk vertegenwoordigd in de verschillende categorieën. De resultaten zijn er naar; in 4 van de 9 categorieën werd de finale behaald. Alle 4 finales werden gewonnen en is de winst in Druten gebleven. Een prestatie waar we trots op mogen zijn!  De winnaars die we willen feliciteren zijn:

• Heren dubbel 6: Stephan en Olaf
  • Heren dubbel 8: Bram en Niels
  • Mix dubbel 8: Constant en Linda
  • Dames dubbel 8: Linda en Maartje

De toernooi commissie heeft een vlekkeloze 10de editie georganiseerd met aanwezigheid van een standhouder, een loterij voor spelers en publiek met mooie prijzen. We kijken uit naar de 11de editie in 2021. Dank aan iedereen die een bijdrage heeft geleverd!