Succesvol BC Druten toernooi 2018

Op zondag 4 februari werd er in sporthal De Heuvel het jaarlijkse BC Druten open toernooi georganiseerd.

Na 63 inschrijvingen vanuit 17 verschillende verenigingen zat het toernooi propvol. Met veel gezelligheid naast het veld werden er de hele dag door spannende badmintonwedstrijden gespeeld. ’s Ochtends om 9 uur werden de eerste wedstrijden gespeeld, rond half 7 begonnen de finales.

Waar de meeste toernooien na een paar wedstrijden al gauw uitlopen, liep dit toernooi al snel zelfs een halfuur vóór op schema. Met 130 wedstrijden op de planning kwam dat gunstig uit. Het was voor veel spelers een volle, vermoeiende dag, maar dat mocht de pret uiteraard niet drukken. De badmintonners van BC Druten hebben zich uitermate goed verdedigd en hebben veel van de prijzen binnengehaald.

Bram Pruijn heeft een fantastische eerste plaats weten te behalen in de herenenkel categorie 8. In categorie 6 is Mariusz Kotlega tweede geworden. In de herendubbels categorie 8 zijn Thijs Deenik en Niels van Zwam samen op de tweede plek geëindigd, in de damesdubbels 8 zijn Linda Kusters en Maartje Bloem tweede geworden en in de damesenkel categorie 8 is Maartje Bloem ook tweede geworden.

Natuurlijk hebben al onze spelers hun uiterste best gedaan en de organisatie kijkt dan ook terug op een gezellige, sportieve dag. Hopelijk zien we iedereen volgend jaar terug op de negende editie!