Triomf in de Rabo ClubSupport-actie: 468,95 euro voor onze Badmintonclub

We hebben fantastisch nieuws te delen! Onze badmintonclub heeft onlangs deelgenomen aan de Rabo ClubSupport-actie, en we zijn opgetogen om aan te kondigen dat dit initiatief een indrukwekkend bedrag van 468,95 euro heeft opgeleverd. Dit succes zou niet mogelijk zijn geweest zonder de buitengewone inzet en steun van onze gewaardeerde gemeenschap.

De Rabo ClubSupport-actie is een prachtig voorbeeld van hoe een gemeenschap zich kan verenigen om lokale verenigingen te ondersteunen. Door te stemmen, het woord te verspreiden en ons te steunen, heeft u niet alleen onze club geholpen, maar heeft u ook bijgedragen aan het versterken van de cohesie in onze buurt. Dit is een treffende illustratie van de kracht van samenwerking en solidariteit.

Het behaalde bedrag van 468,95 euro zal van onschatbare waarde zijn voor onze badmintonclub. Deze financiële steun zal ons in staat stellen om onze activiteiten voort te zetten en te verbeteren. Of het nu gaat om het verbeteren van onze faciliteiten, het organiseren van evenementen, of het ondersteunen van de ontwikkeling van onze getalenteerde spelers, dit geld zal rechtstreeks bijdragen aan het versterken en laten groeien van onze club.

We willen iedereen die heeft gestemd, gedeeld en ons heeft gesteund van harte bedanken. Uw betrokkenheid en toewijding zijn werkelijk bewonderenswaardig en inspirerend. Het is dankzij uw inzet dat we deze geweldige resultaten hebben bereikt.

Laten we blijven werken aan het bevorderen van onze badmintonclub en het genieten van het prachtige spel dat ons samenbrengt. Samen kunnen we nog meer geweldige successen behalen in de toekomst. Nogmaals bedankt voor uw onmisbare steun!