Uit de startblokken

DRUTEN – Na een rustperiode in de zomermaanden is Badmintonclub Druten weer actief in de Drutense sporthal. Zowel de junioren, senioren als de woensdagmiddag groep hebben het racket weer ter hand genomen. Met een trainersstaf, die is uitgebreid met aanvulling vanuit de eigen leden die hun jarenlange ervaring nu zelf zullen overbrengen, zijn de wekelijkse trainingen weer hervat.

De Drutense badmintonclub zal komend seizoen met 5 teams uitkomen in de regionale competitie: 3 senioren teams en 2 junioren teams zullen in verschillende klassen gaan strijden om het kampioenschap. Op 13 september presenteert de club zich tijdens de Sportproeverij, die wordt georganiseerd door Actief Maas en Waal. Basisschoolleerlingen van de groepen 3 t/m 8 kunnen die dag kennismaken met de badmintonsport.

Bron: DeMaasenWaler – Badmintonclub Druten uit de startblokken