Vrijwilligers bedankt!

Onze vereniging heeft een groot aantal vrijwilligers. Dat is ook nodig want er moet veel gebeuren om de vereniging draaiende te houden. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het organiseren van de jeugdactiviteiten, de competitie en trainingen, het toernooi, het jeugdkamp, sponsoring, website etc.

Voor al deze activiteiten zijn gedurende het jaar leden van onze eigen vereniging actief en het bestuur wil hen daar graag voor bedanken. Daarom organiseren we ieder jaar een leuke activiteit voor alle vrijwilligers als dank voor hun inzet en waardering voor hetgeen iedereen doet.

Op zondag 6 september waren alle vrijwilligers uitgenodigd om naar de Tabaksplan te komen. Daar werd en zij ontvangen met koffie en appeltaart. Vervolgens gingen zij in groepen van 4 richting de midgetgolfbaan. De 18 holes die daar liggen waren het middelpunt van een sportieve onderlinge strijd wie de minste slagen nodig had. Belangrijker was echter het gezellige samenzijn en dat lukte prima. Het weer werkte gelukkig ook mee . Na afloop was er nog een drankje en een hapje en werden alle vrijwilligers nog eens bedankt voor hun inzet.

Volgend jaar bedenken we weer een andere leuke activiteit. Wil jij ook graag iets doen voor de vereniging laat het dan weten!