Vrijwilligers gezocht!

Zoals jullie wellicht al mee hebben gekregen wordt het marktplein in Druten van 11 december t/m 8 januari a.s. omgetoverd tot een Winter Village!

Om er een geweldig event van te maken zoeken ze vrijwilligers. Namens BC Druten willen wij hier graag gehoor aan geven om onze clubkas te spekken. We ontvangen als club per gewerkt uur een vergoeding van € 5,- per vrijwilliger. We kunnen de extra inkomsten goed gebruiken voor bijvoorbeeld het jubileum weekend dat in 2022 plaats zal gaan vinden!

Vanuit de club willen we één of meerdere momenten claimen. Door dit vanuit de club te doen kunnen we de shifts op splitsen maar dan moeten we wel een hele shift weten te vullen (deze zijn dik omlijnd). Je mag er ook voor kiezen om
je als reserve op te geven. Je hoeft niet per se lid te zijn van BC Druten, je mag ook met een vriend(in), vader, moeder, buurman-vrouw aanmelden die onze club een warm hart toe draagt

Er zijn verschillende functies. Zo kun je bijvoorbeeld toezichthouder op de schaatsbaan zijn terwijl je eigen kinderen schaatsen, 2 vliegen in één klap. Of vind je het leuk om een keer achter de bar te staan in plaats van aan de voorkant dan is dit je kans!