Vrijwilligersuitje

Afgelopen zondag 2 september 2018 was het weer zo ver. Het jaarlijkse uitje voor alle vrijwilligers van de Badmintonclub Druten!

Dit jaar gingen we richting Moeke Mooren in Appeltern. We begonnen de middag met koffie of thee en een lekkere plak cake. Nadat we in de zon heerlijk met elkaar wat hadden gekletst was het toch tijd voor het echte werk. We verdeelde ons in 3 teams en gingen we de strijd aan komend 1,5 uur. Onder het genot van een drankje was iedereen goed bezig om een hoge score te behalen. Sommige hadden even wat rondes nodig om warm te worden en vielen er toch best veel bowlingballen, ik bedoel, strikes en spares. De sfeer zat er goed in en vond ik het wederom een geslaagde middag! We sloten uiteraard de middag af met een drankje in de zon.

Alle vrijwilligers nogmaals dank voor al jullie inzet van het afgelopen seizoen 2017-2018. Zonder jullie kan de club niet bestaan!