Zomerbadminton; Een ledeninitiatief

Het badmintonseizoen is voor Badmintonclub Druten helaas weer voorbij. Maar onze badmintonners hoeven niet te treuren met het zomerbadminton!

Op eigen initiatief hebben deze badmintonners een extra maand achter het seizoen geplakt. Maar liefst 35 aanmeldingen zijn binnen gekomen en, gisteren, tijdens de eerste speelmogelijkheid hebben onze leden in een overvolle sporthal een sportief shuttletje overgeslagen tijdens zomerbadminton.

Zomerbadminton in juni 2019

Zelfs een warme sporthal en koude douches jagen de spelers niet weg om te gaan zomerbadmintonnen! Heb je na het lezen van dit nieuwsbericht ook opeens kriebels gekregen? Of ben je op zoek naar een leuke sport en groep mensen? 3 maal vrijblijvend komen spelen mag altijd! Naast een volledig lidmaatschap is ook een 5-rittenkaart beschikbaar, waarmee je flexibel bij ons kunt badmintonnen!