Zondag 5 oktober

Zondag 5 oktober 2014, speelde maar 2 teams thuis. Namelijk seniorenteam 4 en jeugdteam 3.

Seniorenteam 4, onze heren, namen het op tegen Beuningen. Constant en Anton mochten beginnen en wonnen hun dubbel met 21-12 en 21-10. Ondertussen waren Jeroen en Thijs aan het opwarmen om hun dubbel te spelen. De eerste set verliep goed en werd 21-14. De tweede set werd Beuningen sterker en wisten het beide nog spannend te maken. Tweede set werd 27-25. Inmiddels was Constant bezig met zijn enkel en won deze in 2 sets. Anton mocht als tweede en speelde tegen Jop. Anton had het moeilijk en kon geen punt pakken. Jeroen speelde zijn enkel tegen William en maakte het de tweede set ook spannend: 24-22. Inmiddels 4 punten voor Druten; verliezen konden ze niet meer. Thijs mocht als laatste aan de bak en nam het op tegen Menno. Ze speelde een goede wedstrijd en kwam Thijs nog dichtbij in de tweede set. Helaas verloor hij deze met 19-21.

Nu waren de laatste 2 dubbels aan de beurt. Duo Constant en Jeroen, en duo Anton en Thijs speelde tegelijkertijd. Constant en Jeroen verloren de eerste set maar pakte het goed terug in de 2e set (21-10). De beslissende set moest gespeeld worden. Het niveau was hoog bij de heren en won Druten uiteindelijk de wedstrijd! 3e set werd ook 21-10. Ondertussen waren Anton en Thijs ook bezig met hun dubbel. Zij konden helaas geen punt pakken voor Druten. De eindstand werd 5-3!

Ook de jeugd (team 3) mocht aan de bak en dit keer tegen Ban.

Jeroen en Gerwin mochten beginnen aan hun herendubbel. Zij verloren deze. De dames Aniek en Lieke namen het op tegen Lionne en Diantha. Ze pakte wat punten maar helaas niet genoeg om te kunnen winnen. In de enkels van Gerwin, Lieke, Jeroen en Aniek waren een aantal mooie punten te zien. Al met al waren de tegenstanders te sterk voor ze en maakte ze het Druten erg moeilijk. Ook de gemengd dubbel konden ze geen puntje binnen slepen. Helaas een eindstand van 0-8. Toch waren ze enthousiast genoeg en gaan ze weer voor 200% de volgende wedstrijden!

Overige uitslagen van uitspelende teams:

Seniorenteam 1: Gewonnen met 5-3

Seniorenteam 2: Gewonnen met 5-3